מוזמנים ומוזמנות לאירוע הפתיחה החגיגי של חודש ההזדקנות בכבוד וביטחון מטעם המחלקה לטיפול באזרחים ותיקים
 
 
 
האירוע ללא עלות כולל כיבוד קל, דוכני מידע והרצאה של אדווה דדון במעמד ראש העיר