טופס זה מולא באופן חלקי בעבר.
האם תרצה/י להמשיך מהנקודה בה הפסקת?
כן לא
כל אדם רשאי להגיש תלונה לממונה על תלונות הציבור. התלונה תתברר ע"י הממונה במידה והפנייה הראשונית לא נענתה על ידי יחידות העירייה ו/או אם יחידות העירייה טיפלו בתלונה באופן שאינו משביע את רצון הפונה, ונותרה סברה כי יש ממש בתלונה. במקרה ומדובר בפנייה ראשונית הנוגעת לעבודת העירייה, יש לפנות תחילה אל המוקד העירוני 106. כמו כן, קיימת האפשרות לפנות אל פניות הציבור באגף שירות בעירייה.
כל תלונה המוגשת אל הממונה על תלונות הציבור ועומדת בהתניות הקבועות בחוק, נבדקת ובמידת הצורך נערך בירור בעניינה. מדיניות הממונה על תלונות הציבור הינה טיפול יעיל ומהיר בזמן, תוך הישענות על עקרונות השוויון והצדק כנהוג על פי חוק.
ניתן לצרף עד 6 קבצים, אם ברצונך לצרף קבצים נוספים אנא אחד/י ביניהם. לחילופין ניתן לשלוח קבצים מצורפים נוספים לכתובת הדואר האלקטרוני של הממונה על תלונות הציבור [email protected]